Veelgestelde Vragen

Bestellen

  1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen en ga naar de kassa. Volg de stappen om je adresgegevens en betaalmethode in te voeren. Bevestig je bestelling en je bent klaar!


Betaling

  1. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
    We accepteren iDEAL, bankoverschrijving en contant bij afhalen. Alle beschikbare betaalmethoden worden getoond tijdens het afrekenen.

  2. Waarom staat er bij jullie geen BTW?
    Onze prijzen zijn exclusief BTW omdat we vallen onder de Kleine Ondernemersregeling (KOR). Dit betekent dat we geen BTW in rekening brengen.


Verzendkosten en Levering

  1. Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten beginnen vanaf €7,50 en kunnen oplopen tot €14,50 per colli binnen Nederland. De exacte kosten worden tijdens het afrekenen getoond.

  2. Hoe lang duurt de levering?
    We streven ernaar om bestellingen binnen twee werkdagen te verzenden. De levertijd is afhankelijk van PostNL, maar doorgaans duurt het 1-3 werkdagen.

  3. Kan ik mijn bestelling volgen?
    Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met track en trace-informatie. Controleer ook je spamfolder als je de e-mail niet direct vindt.

  4. Leveren jullie ook naar het buitenland?
    Nee, op dit moment leveren we alleen binnen Nederland.


Producten

  1. Zijn de producten altijd op voorraad?
    De voorraden op de website zijn actueel. Mocht een artikel onverwacht niet op voorraad zijn, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

  2. Veranderen bronzen beelden van kleur?
    Ja, bronzen beelden kunnen in de loop van de tijd verkleuren door oxidatie, een natuurlijk proces. Dit is normaal en kan worden vertraagd door het beeld twee keer per jaar in te wrijven met natuurlijke bijenwas.